Pitäis olla positiivinen ja ihana ja tooosi kannustava ja tukena toisille, mut oon aika paljon yksin. Ihan liikaa omien ajatusten kans ja sit soitin yhdelle kaverille niin se oli tooosi kyllästyneen kuuloinen ja alkoi viduileen. Olin toki reipas ja silleen, mut tuli niin paha mieli, ettei tee mieli soitella. Enää.

Sit tää sivu kun on ällön pinkki enkä jaksa paneutuu sen muuttamiseen. Oon kyl vähemmän ruusuinen ja pinkki ite. Tai no pinkki oon tosin, mut se johtuu siitä ettei mikään muu väri sovi mulle. Joku vaaleensininen tai limenvihree, noway! Siis ollaan pinkki ja idioottinahan mua muutenkin kohdellaan. Jännä miten ihmiset katsoo toista ja määrittelee sen kokonaan ulkonäöen perusteella. Tulee siihen itteki sorruttua aika ajoin, mut yleensä vasta kun toisen oikeesti tuntee voi sanoa siitä jotain. Mulla on yks kaveri, joka on tosi pieni ja suloinen, mut vahva, vahvempi kuin moni muu, ja tosi bitch välillä (anteex Jeesus) toisia kohtaan. Se saa aina anteeks kaikilta kun ne tietää millainen se on. Vaikkei se edes pyytäis. Ja sitä kutsutaan joka paikkaan mukaan vaikka se olis tehnyt miten pskatikkejä (anteex taas Jeesus) mut mitä välii. Kai se on hauskaa seuraa. Ihme angstipurkaus tuli. Oikeen oksennus. :P

Ottaa päähän asuu tässä kerrostalossa missä näköjään asuu kaikki muutkin luuserit. Tänne mut siis tungettiin pois silmistä ja mielestä. Ha! Ainoaksi yhteydenpitovälineeksi jäi puhelin ja netti. Txt:n lukeminen on täys mahdottomuus kun näen nii huonosti. Tääkin onnistuu ainoastaan koska satun osaamaan kymmensormijärjestelmän. Muuten mä vaan olisin ja katsoisin videoita. Puhelimella ei siis viitsi enää soitella varsinkaan, jos tahdon joskus selvitä pinnalle kaikista laskuista.. Netissä olis mahdollisuuksia, mutten jaksa alkaa jaagaa ventovieraitten kanssa ja olla niin helkutin (anteex again) pirtee ja positiivinen vaikken ole. Sitten on tietty mese.. missä ei ole mitään järkee kun ei kukaan vastaa kumminkaan nii poistin sen käytöstä vaikka se on vielä koneella. Ja fb on täys turhuus. Yritin kommata toisii, muttei kukaan silti tuu kommaamaan mua. Ei se mitään. On kiva katsoo toisten kuvia, mut aina välillä sitä julkaisee itse jotain ja sit odottaa.. eikä tapahdu mitään. Siis pska koko netti. Turha pyytää anteeks kun on kummiskin kiroilutuulella. :(

Mitä positiivista mulla nyt sitten on? No, ainakin noi kanit. Ne on ihania ja söpöjä ja niiden kans voi jutskata. Ne myös pakottaa tekeen jotain eikä anna maata pitkään aamulla. :p Ja sitten on varvikset; tykkään kun on kesä ja voi kävellä varviksilla eikä tartte sukkia välttämättä. Sit on tuo kylppäri (ed. asunnossa vuokraemäntä tuli suihkutilaan vaikka (tai just sen takia) tiesi, että oon siellä ja alasti. Se oli karmeeta! Nyt on oma kylppäri sentään. Sit on metsää ikkunan takana. Se on tärkee juttu. No, ei nyt just tuu muuta mieleen.. vaikka kai mun uskiksena on sanottava tähän tekopirteenä, että onhan mulla Jeesus! No, oikeastaan se on niin et Jeesuksella on minut. Sekin on kyllä ihan hyvä juttu.